Voor openbare diensten is het innen van vorderingen steeds een delicaat evenwicht tussen het op orde houden van de financiën en het respect voor de burger. Bovendien liggen - zoals bij grote bedrijven - alle processen stevig verankerd in een bestaande IT-omgeving. De Wilde & Baele legt bijzondere nadruk op het minnelijk invorderingstraject onder de noemer Ethisch Verantwoord Invorderen. Bovendien wordt permanent geïnvesteerd in IT-oplossingen die naadloos inpluggen in uw interne flow. U kan dus rekenen op een partnership die efficiënt is en maximaal rekening houdt met uw maatschappelijke rol.
Uitgesproken aandacht voor minnelijke invordering en one-stop-shopping dienstverlening voor makkelijke en moeilijke dossiers.
Een multi-disciplinair team van meer dan 50 medewerkers ondersteund door permanente investering in op maat gemaakte opvolgingssoftware.
Via ons in-house klantenportaal hebt u steeds zicht op het wat en hoe van onze opdrachten.
Doelgerichte en punctuele opvolging van uw dossiers met het besef dat uw organisatie een maatschappelijke rol vervult.
Hebt u op onze website gevonden wat u zocht of hebt u nog vragen, aarzel dan niet en neem met ons contact op. Wenst u meteen uw dossier in te dienen kan dit rechtstreeks via onderstaande knop.
Als opdrachtgever is het van belang dat u permanent zicht hebt op het verloop van uw dossiers. De Wilde & Baele beschikt over een uitgebreid klantenportaal (inclusief API, SaaS koppelingen en rapportering). Niet alleen vindt u hier de status van uw invordering en andere waardevolle informatie, u kan er zelfs de feedback van alle contactmomenten met uw klant in terug vinden. Eveneens kan u hier op ieder moment kengetallen raadplegen die u onmiskenbaar inzicht geven in de efficiëntie van de invordering van uw dossiers, de NPS score en de EVI-index.
Vraag meteen vrijblijvend uw account aanExterne inningsprocedures zijn meestal een “Black Box” voor de opdrachtgever. Nochtans heeft de invorderingsstrategie die ondernemingen kiezen een zware impact op hun klanten, zowel financieel als emotioneel. Wij brengen hier verandering in en geven u cijfers. De emotionele impact meten we door een klantentevredenheidsmeting, inclusief een meting van onze NPS. De financiële impact meten we met de EVI-Index. Die geeft de verhouding weer tussen wat uw klanten betaalden en wat u ontving. Hoe kleiner die verhouding, hoe duurzamer de gekozen strategie. De Wilde & Baele bereikt dit door zo veel mogelijk dossiers minnelijk te regelen én door gerechtelijke trajecten op een faire manier uit te voeren. U krijgt een meetbaar bewijs dat we op een duurzame, verantwoordelijke en klantgerichte manier voor u werken. In lijn met uw Corporate Social Responsibility.
De Wilde & Baele
Gerechtsdeurwaarders
Gasmeterlaan 191
9000 Gent
E: [[info@]]
De Wilde & Baele hecht vanzelfsprekend belang aan uw rechten en alle aspecten van uw privacy. Via onderstaande knoppen vindt u meer inlichtingen over deze topics.
Copyright 2021. Alle rechten voorbehouden. Website met passie gemaakt door Pixelsrule.