Gerechtsdeurwaarders voor de KMO

De KMO wordt vaak gekenmerkt door een organigram waar diverse functies worden gecombineerd in een beperkt aantal personen. De focus op groei trekt de aandacht vooral richting verkoop en het garanderen van kwaliteit. Het maken en behouden van nieuwe klanten is de dominante strategie. Afhankelijk van de schaal van het bedrijf is debiteurenbeheer nog vaak een proces dat de nodige regelmaat en efficiëntie mist. De Wilde & Baele kan hier een one-stop-shop oplossing bieden. Regelmatige opvolging van (wan)betaling ligt in de kern van onze taak en onze klantenbewuste houding maakt dat het inschakelen van een gerechtsdeurwaarder niet het einde van uw opgebouwde klantrelatie hoeft te zijn. Een doordachte strategie rond invordering garandeert de onontbeerlijke zuurstof om uw groei te kunnen realiseren.

Optimale resultaten door kort op de bal te spelen

We bereiken de beste resultaten door een continu communicatieproces waarbij we alle afspraken met uw klanten heel kort opvolgen.

Alles in huis voor uw onbetaalde facturen

Een multi-disciplinair team van meer dan 50 medewerkers zet zich in voor de bemiddelingsfase en de gerechtelijke fase. U heeft 1 aanspreekpunt.

Beschermen van uw klantenrelatie

We trainen onze medewerkers om hun moeilijke taak op een oplossingsgerichte en menselijke manier aan te pakken. Zo houdt niemand een slecht gevoel over aan onze tussenkomst.

Real-time en transparant via klantenportaal

We ontwikkelden zelf ons klantenportaal. 24/7 toegankelijk met alle informatie over uw dossiers en alle voor u gemaakte contacten. Bij elke opdracht krijgt u de link naar uw online dossier.

Klaar om met ons in zee te gaan?

Hebt u op onze website gevonden wat u zocht of hebt u nog vragen, aarzel dan niet en neem met ons contact op. Wenst u meteen uw dossier in te dienen kan dit rechtstreeks via onderstaande knop.

Tools voor een efficiënte opvolging.

Als opdrachtgever is het van belang dat u permanent zicht hebt op het verloop van uw dossiers. De Wilde & Baele beschikt over een uitgebreid klantenportaal (inclusief API, SaaS koppelingen en rapportering). Niet alleen vindt u hier de status van uw invordering en andere waardevolle informatie, u kan er zelfs de feedback van alle contactmomenten met uw klant in terug vinden. Eveneens kan u hier op ieder moment kengetallen raadplegen die u onmiskenbaar inzicht geven in de efficiëntie van de invordering van uw dossiers, de NPS score en de EVI-index.

Vraag meteen vrijblijvend uw account aan
Ontdek hier al onze indexen

Ethisch Verantwoord Invorderen: onmisbaar onderdeel van uw CSR

Externe inningsprocedures zijn meestal een “Black Box” voor de opdrachtgever. Nochtans heeft de invorderingsstrategie die ondernemingen kiezen een zware impact op hun klanten, zowel financieel als emotioneel. Wij brengen hier verandering in en geven u cijfers. De emotionele impact meten we door een klantentevredenheidsmeting, inclusief een meting van onze NPS. De financiële impact meten we met de EVI-Index. Die geeft de verhouding weer tussen wat uw klanten betaalden en wat u ontving. Hoe kleiner die verhouding, hoe duurzamer de gekozen strategie. De Wilde & Baele bereikt dit door zo veel mogelijk dossiers minnelijk te regelen én door gerechtelijke trajecten op een faire manier uit te voeren. U krijgt een meetbaar bewijs dat we op een duurzame, verantwoordelijke en klantgerichte manier voor u werken. In lijn met uw Corporate Social Responsibility.

Nuttige tips rond verantwoordelijkheden.

Om gezonde relaties te onderhouden is het essentieel dat alle betrokken partijen hun respectievelijke verantwoordelijkheden nakomen. Onderstaand vindt u nuttige tips die kunnen helpen bij het op punt houden van uw verantwoordelijkheden.

Een gerechtsdeurwaarder of een incassobureau? Wat te doen met wanbetalers?

04 Mei 2022

Vraag aan de gemiddelde ondernemer in uw netwerk wat de logische stap is bij een onbetaalde factuur en velen zullen meteen aan een incassobureau denken in plaats van een gerechtsdeurwaarder. Een gerechtsdeurwaarder associëren mensen vaak met dagvaardingen, juridische procedures en hoge kosten. 

Maar klopt dit beeld? Ja en nee zo …

Lees meer

Klanttevredenheid bij De Wilde & Baele

27 Sep 2021

Een onbetaalde factuur is vervelend, zowel financieel, als in de relatie met uw klant. Veel ondernemers worstelen met de beste oplossing. De klantenrelatie redden en zo weinig mogelijk doen? Maar dan wordt u niet of laat betaald en lijdt u schade. De harde aanpak en direct naar de rechtbank? Maar dan betaalt uw klant meteen een lijvige surplus aan kosten en voelt hij zich bedreigd door …

Lees meer

Contacteer ons

De Wilde & Baele

Gerechtsdeurwaarders

Gasmeterlaan 191

9000 Gent

Cookie- & Privacyverklaring

De Wilde & Baele hecht vanzelfsprekend belang aan uw rechten en alle aspecten van uw privacy. Via onderstaande knoppen vindt u meer inlichtingen over deze topics.


Copyright 2021. Alle rechten voorbehouden. Website met passie gemaakt door Pixelsrule.

-->