Als boekhouder of accountant hebt u ongetwijfeld te maken met klanten die zelf veel moeite moeten doen om hun facturen tijdig te innen. U zal hen vaak aanmoedigen om hun debiteuren kort op te volgen zodat ze zelf niet in de problemen komen en voldoende zuurstof houden om hun groei te realiseren. Met De Wilde & Baele Gerechtsdeurwaarders zet u dit advies om in een concrete actie door uw klant aan ons toe te vertrouwen. Uw klant geniet van de efficiëntie en de wettelijke bevoegdheden van een partner die bijzonder belang hecht aan doeltreffend - maar klantvriendelijk - minnelijk invorderen.
Uitgesproken aandacht voor minnelijke invordering en one-stop-shopping dienstverlening voor makkelijke en moeilijke dossiers.
Leg u toe op uw core business en vertrouw op een partner die uw klanten kan ontlasten.
We ontwikkelden zelf ons klantenportaal. 24/7 toegankelijk met alle informatie over uw dossiers en alle voor u gemaakte contacten. Bij elke opdracht krijgt u de link naar uw online dossier.
Zelfs al loopt het even fout, een focus op minnelijke invordering zorgt er voor dat klantenbehoud maximaal wordt gegarandeerd.
Hebt u op onze website gevonden wat u zocht of hebt u nog vragen, aarzel dan niet en neem met ons contact op. Wenst u meteen uw dossier in te dienen kan dit rechtstreeks via onderstaande knop.
Als opdrachtgever is het van belang dat u permanent zicht hebt op het verloop van uw dossiers. De Wilde & Baele beschikt over een uitgebreid klantenportaal (inclusief API, SaaS koppelingen en rapportering). Niet alleen vindt u hier de status van uw invordering en andere waardevolle informatie, u kan er zelfs de feedback van alle contactmomenten met uw klant in terug vinden. Eveneens kan u hier op ieder moment kengetallen raadplegen die u onmiskenbaar inzicht geven in de efficiëntie van de invordering van uw dossiers, de NPS score en de EVI-index.
Vraag meteen vrijblijvend uw account aanExterne inningsprocedures zijn meestal een “Black Box” voor de opdrachtgever. Nochtans heeft de invorderingsstrategie die ondernemingen kiezen een zware impact op hun klanten, zowel financieel als emotioneel. Wij brengen hier verandering in en geven u cijfers. De emotionele impact meten we door een klantentevredenheidsmeting, inclusief een meting van onze NPS. De financiële impact meten we met de EVI-Index. Die geeft de verhouding weer tussen wat uw klanten betaalden en wat u ontving. Hoe kleiner die verhouding, hoe duurzamer de gekozen strategie. De Wilde & Baele bereikt dit door zo veel mogelijk dossiers minnelijk te regelen én door gerechtelijke trajecten op een faire manier uit te voeren. U krijgt een meetbaar bewijs dat we op een duurzame, verantwoordelijke en klantgerichte manier voor u werken. In lijn met uw Corporate Social Responsibility.
Om gezonde relaties te onderhouden is het essentieel dat alle betrokken partijen hun respectievelijke verantwoordelijkheden nakomen. Onderstaand vindt u nuttige tips die kunnen helpen bij het op punt houden van uw verantwoordelijkheden.
Vraag aan de gemiddelde ondernemer in uw netwerk wat de logische stap is bij een onbetaalde factuur en velen zullen meteen aan een incassobureau denken in plaats van een gerechtsdeurwaarder. Een gerechtsdeurwaarder associëren mensen vaak met dagvaardingen, juridische procedures en hoge kosten.
Een onbetaalde factuur is vervelend, zowel financieel, als in de relatie met uw klant. Veel ondernemers worstelen met de beste oplossing. De klantenrelatie redden en zo weinig mogelijk doen? Maar dan wordt u niet of laat betaald en lijdt u schade. De harde aanpak en direct naar de rechtbank? Maar dan betaalt uw klant meteen een lijvige surplus aan kosten en voelt hij zich bedreigd door …
Lees meerDe Wilde & Baele
Gerechtsdeurwaarders
Gasmeterlaan 191
9000 Gent
E: [[info@]]
De Wilde & Baele hecht vanzelfsprekend belang aan uw rechten en alle aspecten van uw privacy. Via onderstaande knoppen vindt u meer inlichtingen over deze topics.
Copyright 2021. Alle rechten voorbehouden. Website met passie gemaakt door Pixelsrule.