Corporate oplossingen bij de gerechtsdeurwaarder

In grote ondernemingen is facturatie en invordering meestal de taak van een aparte afdeling die oplossingen zoekt voor onbetaalde facturen. Al deze processen lopen zijde aan zijde met een informatiestroom en geautomatiseerde systemen. U hebt op dat moment behoefte aan een partner die permanent investeert in automatisatie en procesmatig en datagedreven te werk gaat. De Wilde & Baele is dan ook de gerechtsdeurwaarder bij uitstek voor bedrijven die een invorderingsmethode zoeken die rechtstreeks kan inpluggen op een bestaand proces. Bovendien ligt er een sterke nadruk op ethisch verantwoord invorderen, wat des te meer uw merkbeeld ten goede komt.

Data-gedreven aanpak

We integreren naadloos in uw processen en zorgen voor diepgaande analyses. Dankzij onze data-gedreven aanpak halen we optimale resultaten.

Aandacht voor uw imago en uw klantenbehoud

We garanderen een klantvriendelijke aanpak, zelfs in een delicate context. We bieden uw klanten een moderne, digitale Customer Experience. Uw klanten scoren onze tussenkomst en we delen de resultaten in volle transparantie.

Duurzame en menselijke manier van werken

We werken op een manier die perfect past binnen uw CSR. Procedures worden niet verder geëscaleerd dan nodig. Ook dat garanderen we met cijfers.

Real-time transparant klantenportaal

We ontwikkelden zelf ons klantenportaal. 24/7 toegankelijk met alle informatie over uw dossiers en alle voor u gemaakte contacten. Bij elke opdracht krijgt u de link naar uw online dossier.

Klaar om met ons in zee te gaan?

Hebt u op onze website gevonden wat u zocht of hebt u nog vragen, aarzel dan niet en neem met ons contact op. Wenst u meteen uw dossier in te dienen kan dit rechtstreeks via onderstaande knop.

Tools voor een efficiënte opvolging.

Als opdrachtgever is het van belang dat u permanent zicht hebt op het verloop van uw dossiers. De Wilde & Baele beschikt over een uitgebreid klantenportaal (inclusief API, SaaS koppelingen en rapportering). Niet alleen vindt u hier de status van uw invordering en andere waardevolle informatie, u kan er zelfs de feedback van alle contactmomenten met uw klant in terug vinden. Eveneens kan u hier op ieder moment kengetallen raadplegen die u onmiskenbaar inzicht geven in de efficiëntie van de invordering van uw dossiers, de NPS score en de EVI-index.

Vraag meteen vrijblijvend uw account aan
Ontdek hier al onze indexen

Ethisch Verantwoord Invorderen: onmisbaar onderdeel van uw CSR

Externe inningsprocedures zijn meestal een “Black Box” voor de opdrachtgever. Nochtans heeft de invorderingsstrategie die ondernemingen kiezen een zware impact op hun klanten, zowel financieel als emotioneel. Wij brengen hier verandering in en geven u cijfers. De emotionele impact meten we door een klantentevredenheidsmeting, inclusief een meting van onze NPS. De financiële impact meten we met de EVI-Index. Die geeft de verhouding weer tussen wat uw klanten betaalden en wat u ontving. Hoe kleiner die verhouding, hoe duurzamer de gekozen strategie. De Wilde & Baele bereikt dit door zo veel mogelijk dossiers minnelijk te regelen én door gerechtelijke trajecten op een faire manier uit te voeren. U krijgt een meetbaar bewijs dat we op een duurzame, verantwoordelijke en klantgerichte manier voor u werken. In lijn met uw Corporate Social Responsibility.

Nuttige tips rond verantwoordelijkheden.

Om gezonde relaties te onderhouden is het essentieel dat alle betrokken partijen hun respectievelijke verantwoordelijkheden nakomen. Onderstaand vindt u nuttige tips die kunnen helpen bij het op punt houden van uw verantwoordelijkheden.

Een gerechtsdeurwaarder of een incassobureau? Wat te doen met wanbetalers?

04 Mei 2022

Vraag aan de gemiddelde ondernemer in uw netwerk wat de logische stap is bij een onbetaalde factuur en velen zullen meteen aan een incassobureau denken in plaats van een gerechtsdeurwaarder. Een gerechtsdeurwaarder associëren mensen vaak met dagvaardingen, juridische procedures en hoge kosten. 

Maar klopt dit beeld? Ja en nee zo …

Lees meer

Klanttevredenheid bij De Wilde & Baele

27 Sep 2021

Een onbetaalde factuur is vervelend, zowel financieel, als in de relatie met uw klant. Veel ondernemers worstelen met de beste oplossing. De klantenrelatie redden en zo weinig mogelijk doen? Maar dan wordt u niet of laat betaald en lijdt u schade. De harde aanpak en direct naar de rechtbank? Maar dan betaalt uw klant meteen een lijvige surplus aan kosten en voelt hij zich bedreigd door …

Lees meer

Contacteer ons

De Wilde & Baele

Gerechtsdeurwaarders

Gasmeterlaan 191

9000 Gent

Cookie- & Privacyverklaring

De Wilde & Baele hecht vanzelfsprekend belang aan uw rechten en alle aspecten van uw privacy. Via onderstaande knoppen vindt u meer inlichtingen over deze topics.


Copyright 2021. Alle rechten voorbehouden. Website met passie gemaakt door Pixelsrule.

-->