Klanttevredenheid bij De Wilde & Baele

27 Sep 2021

Een onbetaalde factuur is vervelend, zowel financieel, als in de relatie met uw klant. Veel ondernemers worstelen met de beste oplossing. De klantenrelatie redden en zo weinig mogelijk doen? Maar dan wordt u niet of laat betaald en lijdt u schade. De harde aanpak en direct naar de rechtbank? Maar dan betaalt uw klant meteen een lijvige surplus aan kosten en voelt hij zich bedreigd door de harde aanpak. U heeft veel geïnvesteerd in uw klantenrelatie en kan die zo op uw buik schrijven. 

Een onbetaalde factuur innen mét behoud van de klantenrelatie is een delicate opdracht. Een specialist kan, met de nodige voeling voor communicatie en een juiste balans tussen kordaatheid & klantvriendelijkheid, een onbetaalde factuur correct innen zonder bij uw klant bruggen op te blazen. 

 

98% via minnelijk traject 

De Wilde & Baele trekt daarbij resoluut de kaart van ethisch invorderen door middel van een uitgebreid minnelijk traject. Zo slagen we erin om 98% van de dossiers binnen ons minnelijke traject af te handelen. Dat betekent dat de kosten voor u én uw klant beperkt blijven. U heeft weinig tot geen risico, en toch krijgt u sneller uw geld op uw rekening. We zoeken samen met u en uw klant naar een oplossing, en geven zo uw klantrelatie alle kansen. 

 

Minnelijk traject: weet wat u koopt 

Vaak is het niet duidelijk wat een minnelijk traject exact bevat. Daardoor is het soms moeilijk om in te schatten of u wel alle kansen uit minnelijk invorderen haalt. De Wilde & Baele werkte een minnelijk traject uit dat uw klant verschillende pistes biedt om tot een betaaloplossing te komen.  

Uw klant wordt benaderd via verschillende kanalen, en krijgt (voor zover u dat wenst) meerdere betaalopties aangereikt. Bovendien wordt onze werkwijze stevig geboost door ons online klantenportaal & onze WebApp met een heel stevig trackrecord. Onze teams zijn daarbij ook toegankelijk via social media & telefoon. Zo kan uw klant via het kanaal van zijn keuze communiceren over een mogelijke oplossing. 

Ons minnelijk traject kent een uitgekiende mix aan (herhaalde) acties via brief, e-mail, sms en telefonie. Met respect van de wettelijke bepalingen krijgt uw klant zo alle kansen om zijn/haar dossier snel te regelen. Contacteer ons gerust voor meer details over hoe dit voor uw kan ingezet worden. 

 

Vraag het aan de debiteur. 

De Wilde & Baele Gerechtsdeurwaarders besteedt in het bijzonder aandacht aan correcte communicatie tegenover uw klanten. Dit is een essentieel onderdeel van onze filosofie over Ethisch Invorderen. Het houdt ook in dat we, na afloop van het invorderen, uw klanten vragen hoe zij onze manier van werken ervaren hebben.  

Dat doen we aan de hand van onze tevredenheidsenquête. Met 5 vragen - een mix tussen meerkeuze & open vragen - polsen we naar de ervaring van uw klant. Uit resultaten van onze enquête blijkt dat debiteuren onze oplossingsgerichte aanpak en digitale tools heel sterk appreciëren. We krijgen dan ook een dikke 8,3/10 van meer dan 5.000 mensen die hun schulden via ons kantoor betaalden. De resultaten van deze enquête bij uw eigen klanten, kan u raadplegen in uw persoonlijke klantenportaal.  

 

Klanttevredenheid als doelstelling. 

De Wilde en Baele zet in op efficiëntie, klanttevredenheid en een maatschappelijk verantwoorde aanpak. We doen dit door onze focus op ethisch & minnelijk invorderen. Uiteraard volgt een gerechtelijk traject waar nodig. Begripvol als het kan, strikt als het moet. Zo zorgen we voor maximale inning en maximale klantentevredenheid. En u krijgt alle cijfers, zwart op wit in volle transparantie. 

Heeft u zelf nog een aantal onbetaalde facturen liggen? Wenst u meer te weten over klanttevredenheid of de tevredenheidsenquête? Contacteer ons op info@gdw-dewilde.be


Ga naar het overzicht

Klaar om met ons in zee te gaan?

Hebt u op onze website gevonden wat u zocht of hebt u nog vragen, aarzel dan niet en neem met ons contact op. Wenst u meteen uw dossier in te dienen kan dit rechtstreeks via onderstaande knop.

Contacteer ons

De Wilde & Baele

Gerechtsdeurwaarders

Gasmeterlaan 191

9000 Gent

Cookie- & Privacyverklaring

De Wilde & Baele hecht vanzelfsprekend belang aan uw rechten en alle aspecten van uw privacy. Via onderstaande knoppen vindt u meer inlichtingen over deze topics.


Copyright 2021. Alle rechten voorbehouden. Website met passie gemaakt door Pixelsrule.

-->