Om te vermijden dat uw dossier en de bijhorende kosten escaleren is het aangewezen uw dossier niet te negeren en actie te ondernemen. Onderstaand vindt u praktische informatie om met uw dossier aan te zuiveren.
Afhankelijk van de status van uw dossier, kan u via onderstaande knop meteen betalen op ons betaalplatform. Via het ingeven van uw dossiernummer kan u alle online betaalmogelijkheden raadplegen en doorvoeren. Als uw dossier te ver gevorderd is en u kan niet meer online betalen, neem dan zeker contact op met onze medewerkers.
Ga naar het dossierplatformBetaal indien mogelijk steeds via ons betaalplatform zo bent u zeker dat u altijd het actuele verschuldigd saldo betaalt.
Ontving u minder dan 3 dagen geleden van ons kantoor het te betalen bedrag of is uw saldo hoger dan 2.500 EUR en kan u niet online betalen? U kan dit bedrag overschrijven op het rekeningnummer dat op die communicatie vermeld werd.
Gebruik steeds de betaalgegevens die vermeld staan in onze communicatie. Deze zullen steeds één van onderstaande rekeningnummers vermelden. Twijfelt u, gebruik dan één van beide derdenrekeningen.
Gebruik deze enkel indien vermeld in onze communicatie!
Betaal nooit op een rekening die niet vermeld staat in bovenstaande lijst en neem desnoods conctact op met ons bij vermoeden van misbruik.
Heeft u geen recent te betalen saldo ontvangen en krijgt u de link niet binnen via onze website, bel ons dan op +3292691450. Als onze computer een dossier terugvindt voor u, kan u drukken op 1 om uw betaalinstructies te ontvangen via SMS en e-mail te ontvangen. Herkennen we uw nummer niet, wordt u onmiddellijk doorgeschakeld met een medewerker.
U kan elke werkdag tussen 9.00 en 12.00 langskomen aan ons loket te 9000 GENT, Gasmeterlaan 191. Gelieve bij voorkeur te betalen via Bancontact.
Bij contante betalingen waarbij we twijfels hebben over de legitimiteit van de oorsprong van het geld, zijn we wettelijk verplicht om aangifte te doen bij de Cel Financiële Informatieverwerking met vermelding van een vermoeden van witwassen van geld.
Afhankelijk van de status van uw dossier, kan u via onderstaande knop meteen een betaalregeling vastleggen via ons betaalplatform. Via het ingeven van uw dossiernummer kan u een betaalregeling vastleggen. Als uw dossier te ver gevorderd kan u een betaalregeling niet meer online regelen, neem dan zeker contact op met onze medewerkers.
Ga naar het dossierplatformWil u uw dossier liever met een medewerker bespreken, bel ons dan op op +3292691450. Als onze computer een dossier terugvindt voor u, kan u drukken op 2 om een betaalregeling aan te vragen. Herkennen we uw nummer niet, wordt u onmiddellijk doorgeschakeld met een medewerker.
U kan elke werkdag tussen 9.00 en 12.00 langskomen aan ons loket te 9000 GENT, Gasmeterlaan 191.
Ons dossierplatform is de vlotste manier om te checken of uw dossier is orde is. Aarzel niet dit te raadplegen aan de hand van uw dossiernummer.
Ga naar het dossierplatformDe Wilde & Baele
Gerechtsdeurwaarders
Gasmeterlaan 191
9000 Gent
E: [[info@]]
De Wilde & Baele hecht vanzelfsprekend belang aan uw rechten en alle aspecten van uw privacy. Via onderstaande knoppen vindt u meer inlichtingen over deze topics.
Copyright 2021. Alle rechten voorbehouden. Website met passie gemaakt door Pixelsrule.